Hej wszystkim :3
Więc 2 miesiące próbuję się skontaktować z EA. Jednak mi się to nie udaje. Dlaczego? Gdy chce napisać do centrali muszę przez origin. No to ok. Wysyłam im i co? Wysyłam po POLSKU, do POLSKIEJ centrali, dostaję email'e po ANGIELSKU ;-; Przetłumaczyłam sobie. I co? I to nie była odpowiedź na moje pytanie. Napisali na końcu, że dalej jest moja wiadomoć przetwarzana (2 tygodnie czekałam). Po 4 dniach napisali... ŻE NIE MOGĄ UDZIELIĆ MI POMOCY. No ciekawe dlaczego? Jak napisałam dlaczego nie mogę, to napisali, że jest to nie możliwe. Dziękuję. Wydałam ponad 100 złoty na waszą nie działającą mi grę i nie mogę nawet uzyskać pomocy w jej sprawie. MOJA SPRAWA ;-; : Kupiłam Fifę 14, od dawna chciałam ją zakupić i zakupiłam. Zainstalowałam i trzeba było się zalogować na originie i ją zarejestrować do gry. Nie dało się, pisało, że kod był już użyty.. Upewniłam się kilka razy, czy prawidłowo wpisałam. Gra była nowa. Chciałam, żeby naprawili mi ten błąd. Nie mogą mi udzielić pomocy... ŚWIETNIE. Jeszcze jak ja im zgłaszam użytkowników za złe zachowanie,to nie dostają bana, ani ostrzeżenia. Tylko ja. Super. Origin ma na mnie wyjebane. Też cię kocham. Mam dość origina. I ignorowania mnie. Dodam jeszcze, że ja im pisałam po Polsku, a odpowiedzi otrzymywałam w języku Angielskim. Dziękuję jeszcze raz.
To tyle z mojego hejtu na origin. :))
Pap.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz