poniedziałek, 9 czerwca 2014

Postacie - The Sims 2

Sul, Sul <3


Wróciłam już ze szkoły i postanowiłam, że napiszę posta o simsach :D. Ale tym razem o drugiej części, a mianowicie o rasach simów :3 Nieco różnią się od tych z trójki, no ale..
Group 2

Zaczynamy! <3


KOSMITA..


Sposób I

  1. Sim musi być szczęśliwy.
  2. Kupujemy najdroższy teleskop.
  3. Każemy mu patrzeć około godziny 19:00 lub później (musi to być mężczyzna).
  4. Wtedy porywa go UFO.
  5. Za parę simowych godzin będzie z powrotem.
  6. Będzie w ciąży i urodzi kosmitę.
Sposób II
  1. W otoczeniu wpisujemy kod boolProp TestingCheatsEnabled true.
  2. Tworzymy nową rodzinę.
  3. Przed tworzeniem Sima, który ma być kosmitą, wciskamy Shift+N.
  4. Przy karnacji powinna być gwiazdka Własnej Karnacji - klikamy.
  5. Wybieramy zieloną karnację.
  6. Ustawiamy czarne oczy (czasami trzeba trochę poczekać, aż się pojawi taka opcja).

MANEKIN..

  1. W otoczeniu wpisujemy kod boolProp TestingCheatsEnabled true.
  2. Tworzymy nową rodzinę.
  3. Przed tworzeniem Sima, który ma być manekinem, wciskamy Shift+N.
  4. Przy karnacji pojawi się opcja Własnej Karnacji. Klikamy na nią.
  5. Wybieramy szarą karnację.
ZOMBIE

Sposób I

  1. Sim musi podjąć karierę paranormalną.
  2. Następnie odblokowujemy Wskrzeszeniomat.
  3. Wybieramy opcję wskrzesz i wybierz osobę.
  4. Jeśli zapłacisz ok. 1000-4000 $, to osoba powróci jako zombi
Sposób II
  1. W otoczeniu wpisujemy kod boolProp TestingCheatsEnabled true.
  2. Tworzymy nową rodzinę.
  3. Przed tworzeniem Sima który ma być zombie, wciskamy Shift+N.
  4. Przy karnacji pojawi się ikonka Własnej Karnacji – klikamy.
  5. Wybieramy tę ciemniejszą szarą karnację.
Sposób III (wymagane: The Sims 2: Osiedlowe życie)
  1. Musimy mieć Sima - czarownicę (ciemności)
  2. Gdy osiągnie szczyt umiejętności magicznych (tych złych) to pojawi się czar Vivificus zombiae.
  3. Rzucamy czar na odpowiedni nagrobek.

WAMPIR..(wymaga The SIms 2 Nocne Życie)

Sposób I 

  1. Jedziemy na przedmieście.
  2. Wchodzimy w którąś parcelę publiczną (najlepiej Mroczną Kryptę).
  3. Zaprzyjaźniamy ze spotkanym tam wampirem (niekoniecznie jakiś przyjdzie).
  4. Możemy mu zaproponować wprowadzenie się, jeżeli nas nie chce ugryźć, bo mając go w rodzinie możemy mu to rozkazać.
  5. Opis: Szary kolor skóry, czerwone oczy i kły. Ta rasa musi przebywać w ciemności. Wampiry śpią w trumnach przez cały dzień. W przypadku nadmiernego nasłonecznienia umiera.

Sposób II
  1. Wchodzimy na rodzinę, w której chcemy mieć wampira.
  2.  Robiny skróty klawiszowe: Cirtl+Shift+C
  3. Wpisujemy na konsoli kodów: Boolprop testingcheatsenabled true.
  4. Klikamy Shiftem na sima i wyskakują nam różne propozycje ale szukamy "Make Vampire".
  5. W ten sposób mamy sima, wampira.

SŁUGUS..(wymaga The Sims 2 własny biznes)

  1. Kupujemy stół do robienia robotów.
  2. Każemy Simowi o złotej randze w robotyce zrobić Sługusa.
  3. Gotowego Sługusa aktywujemy.
WILKOŁAK.. (wymaga The Sims 2 Zwierzaki)

  1. W nocy może nas odwiedzić przywódca wilczej bandy (z wyglądu to czarny lub brązowy pies ze świecącymi oczami).
  2. Zaprzyjaźniamy się z wilkiem.
  3. Po jakimś czasie ugryzie nas.
  4. W nocy będziemy zamieniać się w wilkołaka.

SIMOROŚL..

  1. Gdy opryskamy się zbyt dużą ilością pestycydów zmieniamy się w Simorośl.

WIELKA STOPA.. (wymaga The Sims 2 podróże)

  1. Każemy Simowi kopać w ziemi.
  2. Kopiemy aż znajdziemy mapę Trzech Jezior i wybieramy się tam.
  3. Znajdziemy w tym miejscu tajemniczą parcelę.
  4. Będzie można zauważyć Wielką Stopę.
  5. Zaprzyjaźniamy się i prosimy o wprowadzenie się.
  6. Gdy wrócimy, Wielka Stopa będzie na nas czekała w domu.

POST O HYBRYDACH JUŻ NIEDŁUGO! 

To tyle chyba xDDDDD Jak coś to będzie edit. xD Ok narQQ :)



~Oleks :333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz